מארזים ממותגים כאמצעי שיווק מעולה
.
.
כאשר מרבית האנשים חושבים על שיווק, הם חושבים על פרסומות בטלוויזיה וברדיו, שלטי חוצות או אפילו מודעות באמצעות האינטרנט. עם זאת, מארזים ממותגים הן עוד כלי שיווקי מצוין שניתן להשתמש בו על מנת להרחיב את קהל הלקוחות שלכם. למעשה, מארז ממותג עשוי להיות כל כך אפקטיבי שהוא יכול להשפיע על תפיסות צרכנים והחלטות קנייה. כתוצאה מכך, חשוב שבעלי עסקים ישקלו היטב את עיצוב המארזים הממותגים שהם בוחרים להשתמש בהם על מנת להבטיח שיממשו את ייעודם. על ידי שימוש בצבעים מרהיבים, גרפיקה מעניינת וסלוגנים קליטים, עסקים יכולים ליצור אריזות שימשכו תשומת לב ויעודדו לקוחות לקנות אותו. מיתוג טוב ושיווק יעיל יעזרו לעסקים למכור יותר מוצרים ולשפר את ההזדמנויות שלהם להתרחב.
מהו מיתוג מוצרים ומדוע הוא כה חשוב?
מיתוג הוא שימוש בשם, סלוגן, עיצוב, סמל או כל תכונה אחרת שנועדה לייצר מעין זיהוי למוצר או לשירות מסוים ולהבדיל בינו לבין המתחרים. המטרה העיקרית של המיתוג היא ליצור עניין צרכני ראשוני וכן מתמשך, אשר יביא להגדלת המכירות. כאשר לקוחות שוקלים לרכוש מוצר או שירות, סביר יותר שהם יבחרו באחד שהם מכירים. ככל שהם יכירו יותר את המותג, הם יתחילו לפתח אסוציאציות מסוימות עם המותג הזה. לדוגמה, אם ללקוחה יש חוויות חיוביות עם מותג רכב מסוים, היא תתחיל לקשר את המותג הזה לאיכות ולכן כמובן ישנו ערך רב במיתוג נכון של כל עסק או חברה, קטן כגדול.
.
.
מארזים ממותגים של Copycake
מארזים ממותגים של Copycake עשירים במוצרי מיתוג רלוונטיים ומיוחדים אשר יאירו את הייחודיות של העסק ויבליטו אותו על פני מתחריו. המארזים הממותגים של Copycake יכולים לכלול מגוון מוצרים וכל שעליכם לעשות הוא לבחור מוצרי מיתוג שיכנסו למארז. בין היתר, תוכלו להכניס למארזים ממותגים לוחות שנה, קופסאות למיניהן, קופסת שוקובוקס, מדבקות מיתוג, פחיות בוטנים או מתוקים ועוד. מארזים ממותקים של Copycake משווקות לקהל הלקוחות במחירים נוחים שווים לכל נפש. אצלנו בCopycake קיים מגוון מוצרי מיתוג מהממים שתוכלו להעניק לעובדים שלכם, או ללקוחות, טאץ' אישי ותחושה שהשקיעו בהם.
המלצות לדברים שחשוב להתייחס אליהם בבחירת מארז ממותג
מארז ממותג יכול להיות דרך מצוינת לקדם את העסק שלכם. להלן מספר הצעות לנושאים שחשוב לתת עליהם את הדעת בעת בחירת מוצרים ממותגים:
1. ראשית, הכניסו מידע בסיסי על החברה שלכם, כגון פרטי התקשרות כתובת URL לאתר העסק. ייתכן ותרצו לכלול סקירה קצרה של המוצרים או השירותים שאתם מציעים.
2. לאחר מכן, שקלו להוסיף פריטי קידום מכירות כגון עטים, לוחות שנה או מארזים. פריטים אלה יכולים לעזור להעלות את המודעות למותג שלכם ולהגדיל את הסיכוי שהנמענים ישתמשו בהם באופן קבוע.
3. לבסוף, חשוב לכלול משהו ייחודי שבאמת ילכוד את תשומת הלב. זה יכול להיות דוגמית של המוצר שלכם, קופון להנחה על רכישות עתידיות, או אפילו מכתב תודה פשוט. לא משנה מה תבחרו, וודאו שישאר רושם מתמשך.
.
.
לאיזה אירועים מתאים להביא מארז ממותג?
מארזים ממותגים ניתן ואף מומלץ לחלק באירועים שונים. למשל, באירועי חברה תוכלו לחלק לעובדים שלכם מארזים ממותגים מגניבים שכוללים מספר מוצרי מיתוג. תוכלו גם לחלק מארז ממותג באירוע חתונה, ברית מילה או בר מצווה ולחלת מתנות לאורחים שלכם. כמו כן, תוכלו לחלק מארזים ממותגים בפגישות עסקיות או כל אירוע אליו תוזמנו על מנת להותיר רושם טוב ובלתי נשכח על לקוחות פוטנציאליים.
מהם המחירים של מארזי מיתוג?
המחיר של מוצרי מיתוג יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות סוג המוצר, איכות החומרים בהם נעשה שימוש ומורכבות העיצוב. באופן כללי, מוצרים ממותגים נוטים להיות יקרים יותר מפריטים לא ממותגים בשל הערך המוסף של המותג עצמו. צרכנים מוכנים לשלם פרמיה עבור מוצרים שקושרו לחברה או צוות מסוים, ושהם יודעים שיהיו באיכות גבוהה. לפיכך, עסקים חייבים לשקול היטב את אסטרטגיות התמחור שלהם בעת פיתוח סחורה ממותגת.
לסיכום, מארזי מיתוג הם כלי שיווקי רב עוצמה שניתן להשתמש בו על מנת ליצור רושם ראשוני מהמותג שלכם, להעביר מסרים מרכזיים ולהבדיל את המוצר שלכם מהמתחרים. על ידי עיצוב אריזה המבליטה את מה שהחברה שלכם מייצגת, תוכלו ליצור רושם ראשוני חזק ולהגדיל את המכירות.